Kitap gruplarda karşıma çok çıktığı için merak edip öğrencilere de tavsiye edebilmek adına önce ben okumak istedim. Bir çocuğun penceresinden açılan dünyayı izletiyor yazar bize. Çocuğun dedesiyle olan ilişkisi olumsuzdan olumluya dönüşümü içerisinde yaşanan olaylarla günlük hayattan da "Evet maalesef bu böyledir." dedirten durumlarla karşılaştırır okuyucuyu. Çocuk da olsa bi insanı yargılamadan dinlemenin önemine vurgu yapıyor. Ara ara burnunuzun direğini sızlatıp duygu yükü sonucu gözleriniz yaşarabilir bilginize :) İthaf çok değerli ve çok anlamlıydı.
Keyifli okumalar dilerim.