Stranger

Stranger
@Kokusuzihnimde
+Bana aşık olmak mı!Saçmalama,kim kalbi kırık birine aşık olmak ister ki?Böyle birine nasıl aşık olunur? -Yanlış soru...Seninle mahvolmak bile güzelken,sen dünyadaki her güzel şeyin temeli gibiyken.Kaşlarını havaya kaldırdı ve şöyle dedi:Böyle birine nasıl aşık olunmaz?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu olacağımız anda kalmak istedik ama yine bir hüznün içinde kaybolduk seninle...
Edebiyat
Hiçbir şey düzelmiyordu aslında hayatımızın başında yaptığımız hataların sonuçlarını ileriki yaşlarda alıyoruz sadece...
Edebiyat
Güneşimi buldum sanmıştım,meğersem yalnızca güneş ışığını yansıtan ay'ı bulmuştum.
Edebiyat
Sen gidince arkasından, gözyaşı akıtacak bir insan bile değilsin.Merak etme bu yüzden gözyaşlarım sana değil,duygularımaydı.
Edebiyat