Biz eşekler, ailenin bir parçası olarak görülmüyor olabiliriz, buna itirazımız yok. Biriktirdiklerimizi müşterek dağıtma adaletini gösterebilseydiniz, sanırım sorunun büyük bir kısmını çözmüş olurduk. Biz sizden, mercimek veya buğday gibi imkânsız hatta arpa gibi gayet makul taleplerde bile bulunmuyoruz ki. Sadece saman, sırtımızda taşınandan, terimiz ile ıslanandan... Ya da evinizin herhangi bir köşesinde kıvrılmak ve sırtımızda taşıdığınız odunlar ile ısıttığınız sobanın yanında ısınmak gibi bir talebimizde yok. Sadece bir barınak, bir kapısı olan, herhangi bir yerde...