Bu arada sizinle çok ilginç bir gözlemimi daha paylaşmadan edemeyeceğim. Doğaya baktığımda tıkır tıkır işleyen uyumlu bir düzen görüyorum. Arılar bal yapar, inekler süt biriktirir memelerinde. Rüzgar eser, bulut yağmur olur yağar, toprak yeşerir. Herkes ve her şey kendisine verilen görevi mükemmel bir dikkat ve başarıyla yerine getirir. Hiç grev hakkı isteyen bir arı kolonisi veya tatil talep eden bir eşek gördünüz mü? Ya da aile hekiminden sahte rapor alarak bir günlüğüne güneşin kaçamak yapması... Düşünemiyorsunuz değil mi? Peki sorarım size, her şeyin ve herkesin durmadan uğruna çalışıp çırpındığı insan, ne işe yaramaktadır ve görevi nedir?