Şeyma

“Kimde vicdan varsa, o acı çekecektir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bırakın beni! Beni tek başıma bırakın! Bana ne olursa olsun, mahvolayım ya da olmayayım, yalnız kalmak istiyorum.”
“Ben senin önünde eğilmedim, insanlığın bütün acısı önünde eğildim.”
“Ama nasıl düzgün bir adam olmakla övünebilir insan? Herkesin düzgün insan olması gerekir...”
“Saçmalamak insanın bütün organizmalar karşısındaki tek ayrıcalığı. Saçmalıyorsan, doğruyu bulacaksın demektir. Saçmaladığıma göre ben de insanım.”
Sayfa 252