“Çok hasta olmamın sebebi de bu, kendi kendime eziyet ediyor, acı veriyorum ve ne yaptığımı da bilmiyorum... Dün de, evvelsi gün de, bütün bu süre boyunca perişan ettim kendimi... İyileşeceğim ve... kendime acı çektirmeyeceğim... Peki ne diye iyileşemiyorum? Tanrım! Bütün bunlar nereden buldu beni?”
“Sizi bekliyorum. Sizi göreceğim; içimde bir şey koşacak. Siz görmeden geçeceksiniz. Ben kederle sevinci duyup dalacağım istediğim aleme, dünyayı yeniden kederlerle kuracağım.”