Koray mert

Koray mert
@Koray_mert
İnsanlar gerçeğe karşı kördür.
Kaç yaşında olduğunuza kimsenin aldırmayacağı bir yerde olmak bulunmaz bir lükstü...
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitap her şeyiydi. Kitap, hayatta olmak ile olmamak arasındaki farktı.
Alıntı
Ben 4 kişiyim: 1 ben, 2 içimdeki, 3 aynadaki, 4 kalbimdeki... Ben'i geç, içimdeki zaten deli, kır aynadakini. Ya kalbimdeki?
Alıntı
gerçek olmayan bir dünya gerçek dünyadan çok daha büyüktü ve o dünyada aynı anda kendin olmak ve kendin olmamak için yeterince yer vardı.
Alıntı
Kitap her şeyiydi. Kitap hayatta olmak ile olmamak arasındaki farktı.
Alıntı