8,5/10
Selamm!Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.Bir yandan üzülürken bir yandan seviniyorum.
Öncelikle son kitap Kristal Taç'dan bahsedelim( ╹▽╹ )
Açıkçası kitabın başları biraz sıkıcıydı çünkü savaş hazırlıkları,planlamalar,yolculuk kısımları var.Bu yüzden kitap benim için 100-150 sayfadan sonra açıldı.Seri boyunca beklemiş olduğum heyecanlı final sahnelerini sonunda almış olmaktayım sanırım.Kristal Taç son kitap olarak bence gayet yerinde ve iyi bir şekilde seriyi sonlandırdı.Uzun zamadır okuduğum için karakterlere baya bir bağlandım
Aldrik,Vhalla,Baldair,Elecia,Jax,Daniel,Larel...sizi özleyeceğim(っ˘̩╭╮˘̩)っ
Hatta bütün karakterleri özleyeceğim Viktor ve İmparator dışında(-_-;)
Sonunda İmparator Aldrik ve İmparatoriçe Vhalla okumak da çok hoştu<33
.
Hava Uyanıyor genel yorumum
Genel olarak okurken keyif aldığım,beğendiğim bir seri oldu.Ama benim için artı yönleri olduğu kadar eksi yönleri de vardı bu yüzden onlarda da bahsetmesem olmaz.
Türüne Fantastik-aşk romanı diyebiliriz ama bana göre fantastik kısmı geri planda kalmış çünkü daha çok Aldrik ve Vhalla'nın aşkı üzerinden ilerliyor bunu bilerek okuyun derim.Benim için eksi yönlerinde biri de yolculuk kısımlarının çok uzatılması kitap boyunca aksiyon, savaş aradım ama kitap resmen yolda geçti:')Tabiki vardı özellikle kitap sonlarında ama yinede ben daha çok savaş sahnesi beklerdim bu açıdan beni bir tık hayal kırıklığına uğrattı.Yazarın kurmuş olduğu evren gayet hoştu zaten kraliyet temalı kitaplar seven biri olarak beğendim.Yazım dili de gayet akıcıydı.Ama kitabın kapağını kapattığımda kafamda bazı soru işaretleri kaldı malesef onların giderilmesini isterdim:-(Genel olarak karakterlerimizin başına olay üstüne olay geliyor,yazar bu konuda asla ama asla acımıyor hatta bir an hiç mutlu