Kesinlikle çocukların okumaması gereken bir kitap. Bir yetişkin olarak okurken defalarca tereddüt ettim şiddet ve aşırılaşmış negatif duygulardan bahsediliyor. Yoğun olarak psikolojik baskı altında çocukluk dönemleri ele alınmış .Kitabı genel olarak tavsiye etmiyorum. Çocukların okumasını da sakıncalı buldum.