Kriyus

Kriyus
@Kriyus1873
Ben her zaman yazılarımda fantastik ve olağanüstü konuları ele alıyorum. Nedeni ise gerçeklerin sıkıcı olmasıdır. Birçok hikaye okudum ve okumaya devam edeceğim; ancak genellikle hayatın sıkıcı, bitmeyen kaprislerini anlatırlar ya da hiç bitmeyen bir şiir seli yazarlar. Anlıyorum, hayal gücümüz ve bakış açımız zayıf. Bizden biri, bir Star Wars, bir Yüzüklerin Efendisi ya da Harry Potter yazamayacak, en azından kısa zamanda; ama inanıyorum ki eninde sonunda çocukça aşk hikayelerinin yerini kaliteli, felsefi yönü yüksek eserler alacaktır ya da buna inanmak istiyorum. Bu yazdıklarım, neden fantastik tarzda yazdığımı soran arkadaşlara bir cevap olarak yazılmıştır. Okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kriyus isimli okura yanıt verildi
Kriyus
Sawyer Ve desteğin için de çok teşekkür ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben her zaman yazılarımda fantastik ve olağanüstü konuları ele alıyorum. Nedeni ise gerçeklerin sıkıcı olmasıdır. Birçok hikaye okudum ve okumaya devam edeceğim; ancak genellikle hayatın sıkıcı, bitmeyen kaprislerini anlatırlar ya da hiç bitmeyen bir şiir seli yazarlar. Anlıyorum, hayal gücümüz ve bakış açımız zayıf. Bizden biri, bir Star Wars, bir Yüzüklerin Efendisi ya da Harry Potter yazamayacak, en azından kısa zamanda; ama inanıyorum ki eninde sonunda çocukça aşk hikayelerinin yerini kaliteli, felsefi yönü yüksek eserler alacaktır ya da buna inanmak istiyorum. Bu yazdıklarım, neden fantastik tarzda yazdığımı soran arkadaşlara bir cevap olarak yazılmıştır. Okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kriyus isimli okura yanıt verildi
Kriyus
Sawyer Ben eserime ve Evrenime güveniyorum açıkçası. Zaten hikaye daha derinleşmedi, önce olayların geçeceği çevreyi sindirtip sonra derinleştireceğim.
Ben her zaman yazılarımda fantastik ve olağanüstü konuları ele alıyorum. Nedeni ise gerçeklerin sıkıcı olmasıdır. Birçok hikaye okudum ve okumaya devam edeceğim; ancak genellikle hayatın sıkıcı, bitmeyen kaprislerini anlatırlar ya da hiç bitmeyen bir şiir seli yazarlar. Anlıyorum, hayal gücümüz ve bakış açımız zayıf. Bizden biri, bir Star Wars, bir Yüzüklerin Efendisi ya da Harry Potter yazamayacak, en azından kısa zamanda; ama inanıyorum ki eninde sonunda çocukça aşk hikayelerinin yerini kaliteli, felsefi yönü yüksek eserler alacaktır ya da buna inanmak istiyorum. Bu yazdıklarım, neden fantastik tarzda yazdığımı soran arkadaşlara bir cevap olarak yazılmıştır. Okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kriyus
Şahsen 2 Dünya Arasında'nın Yüzüklerin Efendisi, Witcher gibi büyük fantastiklerden daha ileriye gideceğini düşünüyorum. Çünkü onlarda eksik olan çoğu şeyi tamamlandığımı düşünüyorum.