Ben her zaman yazılarımda fantastik ve olağanüstü konuları ele alıyorum. Nedeni ise gerçeklerin sıkıcı olmasıdır. Birçok hikaye okudum ve okumaya devam edeceğim; ancak genellikle hayatın sıkıcı, bitmeyen kaprislerini anlatırlar ya da hiç bitmeyen bir şiir seli yazarlar. Anlıyorum, hayal gücümüz ve bakış açımız zayıf. Bizden biri, bir Star Wars, bir Yüzüklerin Efendisi ya da Harry Potter yazamayacak, en azından kısa zamanda; ama inanıyorum ki eninde sonunda çocukça aşk hikayelerinin yerini kaliteli, felsefi yönü yüksek eserler alacaktır ya da buna inanmak istiyorum.
Bu yazdıklarım, neden fantastik tarzda yazdığımı soran arkadaşlara bir cevap olarak yazılmıştır. Okuyan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.