Bir de şöyle bir dua için el açmalı Yaradan'a; "Sen geçmişin kirinin pasının tozunu almayı unutmuş, yaşadığı ızdırapların sebebini geçmişinde dokumuş ve yaptıklarından pişman olup tövbe etmiş olanlarında Rabbisin.
Ne olur! Kimin gönlünü, ömrünü, dilini, inancını ve dahi imanını zarara uğratmışsam; rahmetinle O kullarını yenile, ta zele, ihlas ve imanla yüreklerini dirilt ve hiçbir kulunun amel defterine günah sebebi olarak ismimizi yazdırma bizim."
Kalbim Bu Asrın Dengi Değil 🌹