Zaman insanın en değerli hazinesidir bence, israf edilmemeli. Madem hepimiz bir gün ölüp gideceğimizi biliyoruz, öyle ise bir an önce hedefe kilitlenmeli ve hayattan ne istediğimizi bilerek yaşamalıyız.
... Kadınlara yapılan eziyetlere...yine kadınların destek vermesi ne garip!... Sanki çektikleri acıdan zevk alıyorlar...Erkekler tarafından koyulan kurallarla itaat ediyorlar...Hatta bunu onlardan daha fazla destekliyorlar...Yani kraldan fazla kralcı oluyorlar...
Aslında mutlu olmak nedir ki? Tam olmak, içimizde sürekli kıpırdanıp duran karanlık duygulardan kurtulmak, derin bir oh çekip keyif, huzur ve heyecanı bir arada tadabilmektir...