-Kimler öldürür biliyor musunuz? Bu ara her gün gazetelerde karısını ya da sevgilisini öldüren erkekleri okuyoruz. O adamların bir atımlık barutu kalmış. O kadınları çok sevdikleri için öldürmüyorlar; zayıflar, güçsüzler, çaresizler... Ellerindeki bir atımlık barutu da kullanmışlar... O kadını kaybederse hayata neresinden tutunacagini , nasıl ayakta kalabileceğini bilmiyorlar. Korkuyorlar yani... Onları katil yapan , içlerindeki bu büyük korku...