Çokta bayıla bayıla okunacak bir kitap değil belki bu kitap bir tarz ya da o dönem ve semtin yaşamışlarının sevebileceği bir kitap olabilir. Kitap hikayelerden oluşuyor ben kapak ismiyle bir bağ kurup şans vermiştim fakat alakası olmayan yazım ile karşılaştım . Ah şu duygusal boşluklar yok mu? Ordan yakaladı . Akıcı usluba sahip fakat ilgi çekici değil bir geçmiş okumak zevklidir fakat kimin geçmişi olduğu da önemlidir. Bu hikayelerde ki insanların geçmişi çok çekmedi.
iki ay önce abimin kollarına sımsıkı sarılıp yaralarımı sarması için ağlamıştım.. Bugün abim sımsıkı sarılıp yaralarını sarmam için ağladı. Kardeşlik dedim içimden Habil ve Kabil' de böyle severdi sadece haset duygusuna yenildi..