Birine rağmen o kişiyi sevebilmek gerçekten aşkın mantık hatası olduğunu gösteriyor fakat o histen kimse vazgeçmek istemeyip her defasında "hadi gel bir daha aldat beni" diyor.. tebessüm vesselam
kız kardeşim, olması gereken şeyleri yücelttiğimde çok güzel paralıyor ve en sonunda şunu diyorum ;" napayım alıp başımı mı gideyim?" sonra bir kahkahaya boğuluyoruz . Kardeşlik silkelemektir diye sesleniyorum yirmisekizinci yaşımdan..