"Okumak zevk işidir" bu ayrı elbette ama "kaliteli ve zevkli okumak" çok daha tarafını tuttuğum bir durum. Şimdi kalitesiz yazarlar ve kitaplar okuyanları görünce küçük çaplı kriz oluyor " yahu okunacak o kadar kaliteli kitaplar ve yazarlar varken zamanını neden heba edersin zıttıyla?" ve gördüğüm an bunu o kişilerden hızla uzaklaşıyorum bir okur olarak. Çevremi kendim oluştururum ve o çevrede popüler olanı okuyan insanları değil gerçek lezzet ve kaliteyi okuyan insan olmalı.