Dostluk bir bağ bizde ziyadesiyle var her açıdan ele alınabilir bir tutam. Kitabımı ilk paylaştığım kişilerden , sayfalar ilerledikçe "beni bir eleştirsene" dediğim zamanda dostun aklında kalan cümle bütünüm. Benim yazılarımı, şiirlerimi benden daha iyi saklayıp koruyabilen dost.. Bir gün Nilgün Marmara gibi "Kaan yazılmış şiirlerimi daktilodan çektirebilirsin." diyebileceğim tek kişi teşekkürler Trem :)
okurların inceleme ve iletilerini okurken hep ailelerinde ki olanı ya da olmayanı(eksik yanlarını) bulmuşlar , buna elbette üzüldüm. Sonra dönüp baktım benim ailem böyle değildi, böyle olan aileler ise çok vardı. Ha bir de ; böyle adamlar, böyle görüşler ve döndüm ben böyle bir kadın olmak ister miydim? istemezdim o kadın çok aşırı ve bencil , kendine yapılmasını istemediği her şeyi yapanlardan.. Belki hoş görülmeyecek fakat karma vardır. kısacası benim olgum nasıl olursan genellikle istisnalar hariç öyle insanlarla beraber olursun. Kadın kadına düşman olur mu? sorusunaysa ; zaten cinsiyetçi bir kimlikle bakarak bir nefret fitilini ateşleyi vermişsin kolay gelsin :)
Kadının Adı Yok