“Hayır , kendimi kandırmıyorum! Onun siyah gözlerinde bana ve yazgıma karşı gerçek bir ilgi okuyorum. Evet,hissediyorum, bu konuda yüreğim beni yanıltmaz ,o -ah buna hakkım var mı , cenneti bu sözcüklerle anlatabilir miyim ?- O beni seviyor!
Beni seviyor!-O beni sevmeye başladığından beri kendi gözümde değerim arttı , ben kendime tapıyorum!-“