Sümeyra Gedikli

Sümeyra Gedikli
@Ktapkurdu28
-Neden Edebiyat? -Yeryüzüne dayanabilmek için...
Nasıl da çocuktur insan! Nasıl da böyle bir bakışa özlem duyar!
Reklam
Hoş hayallerle başımızı döndürürken, bizi dünyanın mutlu insanı kılan Tanrı bize nasıl davranıyorsa, biz de çocuklara öyle davranmalıyız.
Dışa vurduğu ufak sevinçleri elinden almak için, bir insana baskı yapanlara yazıklar olsun.
Mutlu edemediğimiz mutlu insanlar görüyoruz, dayanılmaz olan bu.
Birbirimizi mutsuz kılmamız yetmiyormuş gibi, bir de herkesin kendisine ara sıra sağlayabildiği sevinci elinden mi alalım?
Reklam