Sümeyra Gedikli

Sümeyra Gedikli
@Ktapkurdu28
-Neden Edebiyat? -Yeryüzüne dayanabilmek için...
Gerçek hazzı elde etmenin yolu çalışmaktan geçer.
Reklam
Eğer bir insanın sağlığı yerinde değilse, her şeyi kötü demektir.
"Tanrı'nın bize sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur."
Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız.
Bizimle eşit olan, örnek almamız gereken çocuklara biz kul muamelesi yapıyoruz.
Reklam