Sümeyra Gedikli

Sümeyra Gedikli
@Ktapkurdu28
-Neden Edebiyat? -Yeryüzüne dayanabilmek için...
Oturduğu evi tanımadan bir insana güvenemezsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyanın ruhu insanların mutluluğuyla beslenir.
Hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
"Bir düşü gerçekleştirme olasılığı yaşamı ilginçlestiriyor."
Daha küçüklüğünden itibaren dünyayı tanımayı hayal etmişti, Tanrı'yı ya da insanın günahlarını öğrenmekten çok daha önemliydi böyle bir şey.