Sümeyra Gedikli

Sümeyra Gedikli
@Ktapkurdu28
-Neden Edebiyat? -Yeryüzüne dayanabilmek için...
"Ama bizler, hatalarımızın bedelini ödemek zorundayız."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kuran'ın yasası aç insanları doyurmayı buyurur."
"Her şey bir tek ve aynı şeydir."
Ve bütün dünyayı kucaklayamayacak kadar küçük biri olduğum için, sahip olduğum az bir şeyi her zaman korumaya çalışacağım."
"Ben de herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum."