Sümeyra Gedikli

Sümeyra Gedikli
@Ktapkurdu28
-Neden Edebiyat? -Yeryüzüne dayanabilmek için...
Korku cezadan çok daha beterdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Çünkü insanları en çok etkileyen şey güzelliktir.
Herkes kendi düşlerini aynı şekilde göremez; kendince görür.