k

k
@Kthepool
Acı duymak ruhun fiyakasıdır
"Beni duy ve anla.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"ağlamak anlamaktır, benimle ağlasana.."
"işte sen gülüyorsun ve beni daha geniş bir salona almış oluyorlar"
Şiir
Gidersen yıkılır bu kent, kuşlar da ölür Bir tufan olurum sustuğun her yerde. •Ahmet Telli
Şiir
."..Öldüğüm gün bile gelsen Bütün bu bekleyişlerimi ve öldüğümü unutup Çocuklar gibi sevineceğim Kalkıp sarılacağım ellerine Uzun uzun ağlayacağım.." •Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir