En kötüsü hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler. Kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler ; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu ;bitirdi, yıktı beni.
Normal bir insan olmaya zorladılar,bana boş yere vakit kaybettirdiler. Olmayınca da, anormal dediler. Bende kendimi anlamdım: bütün hayatım boyunca normal bir adam olmaya çalıştım.