Dili oldukça anlaşılır. Benim vaktim pek yoktu yoksa bir solukta okunabilecek bir kitap. Güzel ilerliyor ama o son ne öyle zaten hayat yeterince üzücü beklentilerimiz gerçekleşmiyor bari kitaplarda mutlu olalım diyorum ama… Yazarda bu şekilde yazmak istemiş deyip konuyu kapatıyorum.
Kitaba adını kitabın sonu veriyor.Son sayfada biraz umut yüklense de içim buruk bir şekilde kitabı kapattım.
152 GünFatih Duman · Nesil Yayınları · 2024566 okunma