Kübra Buse

Kübra Buse
@Kubrabse
Bütün bunlar gelip geçiyor ve hiçbiri bana hiçbir şey ifade etmiyor, hepsi yazgıma yabancı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbimde sıkıntılı bir huzur var ve dinginliğim tamamen kaderime razı olmamdan kaynaklanıyor.
Gündüz, bir hiçim; gece, kendim olurum.
Nefret ettiğim iki şey arasında seçim yapmak zorundayım ya aklımın tiksindiği düşleri seçeceğim ya da duygularımı dehşete düşüren eylemi; başka bir deyişle hamurumda hissedemediğim eylem ya da şimdiye kadar hiç kimsenin mayasında olmayan düş.
Yaşamayı bilmeden yaşayan bizlere, her şeyi reddetmekten başka yazgı kalıyor muydu ?