Kübra çağdaş

Kübra çağdaş
@Kubracgds
Yitirmeli ne varsa başlamalı yeniden.
...Belki de yeteri kadar duyguya sahibiz ama onları ifade edecek kelimeleri kullanmıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim gözlerim görmeseydi de hayatta kalırdık,dünya yaşayan körlerle dolu..
"Körlerin en kötüsü artık,görmek istemeyen kördür."
Asıl zor olan , insanlarla birlikte yaşamak değil onları anlamak..
Fethetmek zorunda kaldıklarımızdan çok , kendini bize kendiliğinden sunanları sahipleniriz.
Sayfa 302·Kitabı okudu