Bütün yaşamında sevginin açlığını çekmişti;doğası sevgiye özlem doluydu;bu onun yaratılışının gereği idi.yine de onsuz yaşamış ve giderek kalbini katılaştırmıştı.sevgiye gereksinimi olduğunu bilmemişti,bunu şimdi de bilmiyordu.o yalnızca sevgiyi yaşanırken görmüş,heyecanla ürpermiş ve onun iyi,yüce ve harika bir şey olduğunu düşünmüştü.