'güzel olan her şey yarım kalır,
filmler en güzel yerde sonlanır,
çok mutluyum, dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır, çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır,vefa azdır , sadakat sınırlıdır,verilen sözlerin ömrü kısadır,
çok seversin, çok çabuk gider,
güzel rüyalar en güzel yerinde biter,güzel olan ne varsa,sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir kısacıktır...'