Kubragr01

Kubragr01
@Kubrag_
Iman dolu nezih bir hayat...
'güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır, çok mutluyum, dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır, çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır,vefa azdır , sadakat sınırlıdır,verilen sözlerin ömrü kısadır, çok seversin, çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter,güzel olan ne varsa,sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir kısacıktır...'
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kubragr01

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
2021 5. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
7.4/10 · 95,5bin okunma
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim... Kimsenin inanmadığı bir deli... Yazarının bile okumadığı bir kitap... Hiç çalmayan bir şarkı... Hiç vatandaşı olmayan bir ülke... Hiç sorulmayan bir soru gibiyim... Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim...
Edebiyat