Kübra

Kübra
@Kubraklncc
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan ne yaşayacağını biraz da kendi belirler. Yaşanması gerekeni belirler, yanına çağırır ve bırakmaz. İnsan böyledir. Yaptığının vahim olduğunu ilk andan itibaren bildiği halde yine de yapar. İnsan ve kaderi birbirlerine tutunurlar; birbirlerini çağırır ve şekillendirirler.
Alıntı
Umut etmekle umutsuzluk arasında salınan bir toplum olduk.
Alıntı
“Her şeyin bir çaresi vardır. Fakat insan bozuldu mu, bunun çaresi yoktur...” Bu sözler, bugün yaşadığımız toplumsal çürümenin de bir özeti gibi.
Alıntı