Bazı kitaplar vardır ve muhakkak okunması gerekir. Hayata dair anlamlar yüklüdür ve insan kendinden bir parça bulur o kitaplarda.
Kızım Olmadan Asla da işte tam da öyle bir kitap.
O ana kadar insanların güldüğüne şahit olmadığımdan bu ülkede gülmeyi yasaklayan bir yasa olup olmadığını merak ediyordum. Çevremde mutlu insanların varlığına rastlamamıştım.