Bugün 14 şubat, yani sevgililer günüymüş. Her sene 14 Şubat'ta sevgililer günü kutlandı, sosyal medyada bir sürü sevgi mesajları atılırdı. Ama bu sene 14 şubat öyle bir 14 şubat olmadı. Acı, keder, gözyaşı, umutlu bekleyişler ile geçti. Sosyal medya bu kez 14 Şubat'ı kutlayamadı, kimse fotoğraf atamadı, sevinemedi. Bu sene 14 şubat kahramanlar günü oldu
İyi birileriyiz aslında. Acı bir haber aldığımızda üzülürüz, bir cenaze olduğunda acısına ortak oluruz, sevmediğin bir kişi bile olsa, başın sağolsun diyip el sıkarız. Tanıdıkların düğünü olunca sevinçlerine ortak oluruz, Allah bana da, hepimize nasip etsin diye dua ederiz. Bir çocuk gördüğümüz zaman başını okşayarak onun tebessümüne ortak oluruz...
Oluruz be, başarabiliriz insan olmayı birazcık hayattan ders çıkarmayı başarabiliriz.
Sıkı sıkı sarılın birbirinize, sevgi gösterin, kırmayın sakın birbirinizi, tebessüm gösterin! Gülün, gezin, sevin, dans edin, ve asla gülmekten her daim siz olmaktan asla vaz geçmeyin, kendinizi sevin, ilk önce kendinizi değiştirin bakın her şey nasıl değişiyor..
Saygılarımla;
Evren küçük
...