Evren küçük

Evren küçük
@Kucukevren41
Hayata her zaman pozitif bakın, Gülün, sevin, sevinin, gezin ve en çokta tebessüm edin. Mutluluğu kendiniz yakalayın mutlu, umutlu güzel gülümsemelere İnstagram: kucukkevren4141
İş sağlığı ve işçi güvenliği personel
2 yıllık işletme yönetimi ve adalet yönetim mezunu
Kocaeli Karamürsel
Kocaeli Karamürsel, 7 Ekim 1994
15 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
İnsanlar seninle alakalı kötü bir yorum yaptığında, aslında seninle değil kendileri ile alakalı şeyler söylerler. Tam bu konuda, Mevlana'nın şöyle güzel bir sözü vardır aslında; Baktığım benim ama gördüğüm sensin...
Söz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlar elimizden geldiği kadar yayınlayabilir misiniz?
Deprem
Gönderi kullanım dışı
Acıyı sadece yaşayan mı bilir yoksa insan olan mı?
Ne denir, nasıl denir bilemiyorum. Ya arkadaş 3 günlük dünya be, bugün ne hayaller ile yatıyorsun ama sabah belki de kalkamıyorsun, üzerinde molozlar yığılmış bir şekilde yerde yatıyorsun, bağırıyorsun, çırpınıyorsun, yardım edin diyorsun, dua ediyorsun, yanında çocukların varsa, onları bile bekli göremiyorsun, kendi halinin acısını unutup sevdiklerini düşünüyorsun, anneni, babanı, kardeşini, eşini, çocuklarını dostunu, arkadaşını, akrabalarını. O an her şey gözünün önünden geçiyor, kurtulabilecek miyim, sevdiklerime kavuşabilecek miyim diye. Düşünsenize yaaa!!!! Bu soğukta enkaz altında yatan, kurtarılmayı bekleyenler. Hava buz gibi molozlar üzerinde, yerler ıslak bir şekilde bir insan hava soğukluğu 10 derece de 15 dakika içinde soğuktan hipotermi geçiriyor, o yavrular, küçücük bebekler, o soğukluğu hissediyor. Ama ne var ki dostlar, bizim insanlarımız herşeyi bırakıyor, düşünmüyor kendini düşünerek ya ev fiyatlarını yükseltiyor, yada battaniye fiyatlarını arttırıyor, yada yıkılan dükkanlardan yağma yapılıyor. Neyiz biz be insan değilmiyiz, soruyorum size ya nedir bu vicdansızlık, 3 günlük be 3 günlük dünya da paran olmuş olsun ne yazar, dünya malın senin olmuş olsa ne yazar be. Acıyı sadece yaşayan mı bilir, yoksa insan olan mı?
Deprem
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE
Büyük geçmiş olsun Türkiye Allah bir daha göstermesin depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum yaralı olanlara'da acil şifalar diliyorum 🖤
Deprem
Dürüst olun
Dürüst olmaktan korkmayın Kaybedeceğiniz en fazla, yanlış insanlar olur...
Söz