Olduğunu sandığı kişiye tutunup asla sınırlarının dışına çıkamayan insanlar için üzülüyorum artık. "Ben soyle biriyim, ben böyle biriyim" diye boyuna konuşmalarına da tahammůl edemiyorum. Hiç sınanmadıkları durumlarla ilgili kesin bir biçimde "Ben olsam söyle yapardım "dediklerindeyse artık anlattıklarını hiç ciddiye alamıyorum. Hayat yeri gelince insanın ağzını burnunu öyle bir yamultur ki, felegini saşarsın. İnsan söyledikleri değil,yaptıklarıdır Osman.