Ben ucuz bir romanım. Hayır, kötü bir edebiyatın bile bir gerçekliği vardı :Can sıkıcı taklitçilikleri bile benden gerçekti. Ben yoktum;hatta ben yokum, olmadım diyemeyecek bir yerdeydim;kelimeler bile yan yana gelerek beni tanımlamak istemezler. Ne olurdu benim de kelimelerim olsaydı;bana ait bir cümle, bir düşünce olsaydı. Binlerce yıldır söylenen milyonlarca sözden hiç olmazsa biri, beni içine alsaydı!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir yerden sevmeye devam edebilir miyim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.