Nota Çalan Rüzgar

Nota Çalan Rüzgar
@Kumsalpol
"Ben aslında iyi biriyim ama kötü olmam gerekirse, işte o konuda en iyiyim!"
Kesin:))
"Korkma!" dedi. " Ben, seni hiç bırakmayacağım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Para daha az da olsa, şeref daha önemliydi
Bu kızın gözleri... Güneşe, sen doğma da ben doğayım diyor.
Öylesine bir özlemdi işte; belki boşluğa, belki hiçbir yere; belki de özlem duygusunun ta kendisine.
Ahh bu yeşil gözlerim...
" Tepede yanan ampul çok yorgun gösteriyor ama başıma hep bela olan yeşil gözlerimin ışıltısını kesemiyor. "