Nota Çalan Rüzgar

Nota Çalan Rüzgar
@Kumsalpol
"Ben aslında iyi biriyim ama kötü olmam gerekirse, işte o konuda en iyiyim!"
"Olurda Bana Birgün Birşey Olursa Hayallerim Sana Emanet. Sende" Allah'a Emanetsin. Hasretini Helal Et...❣
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kelimelere döktüğü bir yanıydı duygularının… Bir de dökülemeyenler vardı. İçlerini kavuran hasret nasıl bir kelime ile anlatılabilirdi ki? ya da yanıpta küle döndükleri sevda kelimelere cümlelere sığarmıydı Sustukça büyüyordu sevgileri.. Tek yürek haline gelmişlerdi. Biri üzülse diğerinin içi sıkılıyordu. Biri özlese diğerinin nefesi kesiliyordu. Biri gökyüzüne baksa diğeri nefes alıyordu. Sevmek dünyanın en zor ve en güzel mesleğiydi… Güzelliği zor oluşundandı. En zor sevda nedir diye sorarsanız “imkansız olanlardır” derim. “Bir ömür boyu, ilk gün gibi içlerinde yaşatılan, büyüyen, yeşeren, yaprak döken, kuruyan ve tekrar çiçek açan sevda”…
Aşk
“Öyle bir boşluk var ki ama, ölümü bile düşünmüyorum. Korkmuyorum.”
Diyeceğim, bizim halkımız, sokağa on yılda bir dökülür.İnançları ve parası değer düşümüne uğratıldığında