H

H
@Kurdalice
Gezegenlerin en güzel kızsın...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilir misin, “canım” dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep...
Gözlerinden, gözlerinden öperim Bir umudum sende Anlıyor musun?
Benim her şiirimde varsın ve olacaksın. Ama dünyanın en dehşet şiiri bile “sen” olamaz...