H

H
@Kurdalice
İçim yorgun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah şimdi benim gözlerim Bir ağlamaktır tutturmuş gidiyor...
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin..
Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu namussuz bir çağ bu biliyorsun...