bence bu kitap çok kötü çünkü
hersaman hersaniye futbol bence basketbol daha iyi
sizce ben bu kitap ı okumanıza tavsiye etmem
iyi okumalar…
bence size de kötü gelecek
Bu kitap bence çok iyi, çünkü bir belgesel niteliğinde ve ben belgesel türündeki kitapları çok severim. Gerçekten çok iyi bir kitap, tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
Bence bu kitap çok kötü, çünkü bir sayfasında olaylar çok heyecanlı bir şekilde ilerlerken, aniden hikaye bitmeden “yalan söyledim” diyor. Bu durum beni çok rahatsız etti. Yine de, çocuğun kör olduğu ortaya çıktığında kafam çok karıştı.
Kitaplardan Korkan Çocuk