Bu kitap bence çok iyi, çünkü bir belgesel niteliğinde ve ben belgesel türündeki kitapları çok severim. Gerçekten çok iyi bir kitap, tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
Kitabı 1 bcuk yasındakı oglum için kutuphaneden aldım. İçindeki hayvanlara bakmayı cok sevdı. Benımde dikkatımı cektı ve okumak için fırsat kolladım. yalın halıyle anlasılabılır kısa ama bılgı içeren ilk okuma kıtabı. Ben sevdım ucretş de cok uygun. Okuma kıtabı ılarak cocuklarınıza alabılursınız.. Kendınızı yagmur ormanlarında gıssedıyor ve arastrmak istiyorsunuz. Kıtabın arkasına guzel bi yagmur ormanlarıyla alakalı belgesel ızlenebılır cocuklara ızletılebılır, böylece cocugun aklında yer eder.. Resımler de oldukca ıyı. Ben kıtabj sevdım. Kıtabın tübitak olması da ayrı bşr güzel.
Yağmur OrmanlarıLucy Beckett · Tübitak Yayınları · 201799 okunma