Çaylak ile filozofun ilk serisi 2 numarayı okuyarak bu aıleye katılmış oldum bende.İlk kitap serinin baş kitap olması için muazzam bir başlangıç.İnsanlarında kendisine soracakları ben kimim sorusunun da cevabını verıyor.İlk önce düşündürüyor kafa karıştırıyor kştap bıttıgınde kafanda hersey yerlı yerıne oturuyor. Sen dunyanın en zengın ınsanı degılsın sen dunyanın en fakır ınsanı da degılsın senn dunyanın en özel insanısın. Ben de öyle. Yüzün buruşur kulakların küçülür çok şişko olabılırsın yada sıska bunların hepsı zamanla değiştiğinde sen sen olmaktan çıkıyor musun? İçindeki sen yıne sensın O bedene o ruhu veren Rabbin seni sen olarak görmek istiyor. Oyuzden guzellıgıne malına evladına hiçbirseye bakmıyor sadece kalbıne bakıyor yanı sana bakıyor. Ben kımım sorusuna benım cevabım! Ben Allahın en özel hissettirdiği en yüce varlık İnsanım. An da kalmyı akıllı olmayı gözümden çok herşeyi gönlümle görmeye çalışan Rabbımin yarattığı en yüce varlığım..