Beni çok fazla heyecanlandıran bir çizgi roman olmadı maalesef belki de kendimi çizgi romana fazla, vermemiş olabilirim. Ama her nedense Green Goblin karakterini çok özlemişim be
Gölgeni birden sizi terketse ve sonrasında tüm hatıralarınızı kaybetseniz nefes bile almayı unutacak şekilde herşeyi unutsanız ne olur kitapta yazar o kadar güzel anlatıyor ki. Kabul etmek gerekirse ilk başta kitap beni içine almadı fakat belli bir bölümden sonra elinizden bırakmayacak hale geliyorsunuz. Muhakkak okunması gereken kitaplardan bence