semanticerror

semanticerror
@Kuyanay
Acayip bir hal alıyorum ben...
Ben senin sesini duyunca göğsümden bir güvercin sürüsü gökyüzüne havalanıyor. Ben seni koklayınca ağzımdan dalgalar fışkırıyor, oksijen güzelleşiyor. Ben seni düşününce küçükken kaybettiğim oyuncaklarımı önümde buluyorum. Ben seni hayal edince salıncakta sallanma sırası bana geliyor. Ben senden güzel bir şeyler duyunca bir ağzımdan on bin çeşit kelebek çıkıyor. Ben senin güldüğünü görünce biri getirip önüme taze çay koyuyor. Ben senin ellerini tutunca ülkede milli bayram ilan ediliyor, bayrak asıyorum göğsüme. Ben seni.. Ben seni sevince,bana ne oluyor bilmiyorum. Melekler üzerimize konfeti döküyor, acayip bir hal alıyorum ben...
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben de bir sigara yakmışım...
Kusur değil, zaman geçmiş üstünden de açıp fotoğraflara bakmışım, bir de şarkı açmışım,canım istemiş. Canım istemiş ki göz altındaki koyu gölgelere bakmışım uzun uzun, bir de sigara yakmışım ki, cumartesidir ertesi güldüğün bir fotoğrafın.. İçim çekmiş ki uzanıp ellerini öpmüşüm küçük küçük parmaklarından,çook özlemişim ki ben yetmemiş, bir de sesini duymak istemişim.. Duyamamışım, içim ağlamış. Ben de bir sigara yakmışım..
Edebiyat
Göğsünün altına bakmayı unutma...
Biz sevmişiz de birbirimizi, denk getirememişiz. Farklı zaman dilimlerinde özleşmiş, yalnızca sarıldığımız zamanlarda aynı noktada buluşmuşuz. Eksik bir şeyler ararsın belki, göğsünün altına bakmayı unutma.
Edebiyat
Sen tarifi mümkün olmayandın...
Benim tatlı lavi'm.. Her insan kendi cehennemini yaratır. Bir sabah uyandım ve seni yanımda buldum, sonrası ne olur diye hiç düşünmedim. Aklımı bir kenara bırakıp aramızdaki bütün endişeleri yenip seni yaşadım. Sen sabah uykumu öpücüklerle bölendin. Gelişin beni kızdırmadı, bilakis varlığın kimyama nasıl dokundu, gelişin içimi nasıl ısıttı.. bütün uykusuzluklarımı sana adadım, benim en güzel uykusuzluğum sendin lavi' cennetin ta kendisiydin. Sen tarifi mümkün olmayandın..
1000Kitap
Ve ben çok özledim seni...
Bir defa görsem seni, son bir kez, yürürken yahut sigara içerken. Tam ölürüm, eksiksiz ölürüm. Kaç gündür uykusuzsam unuturum, kaç sabah karnımda kurşun ağrısıyla açmışsam gözlerimi, orada kapatırım. İki parmağının arasında bir sigara, içine çekişini görsem ah ben bin nefes, kimbilir nasıl şey iki dudağının arasında nefes, ses olmak. Bir de yürürken, yüzün bana dönük, yanaklarında aptal bir gülüş, yüzümde ahmak bir deliriş.. Özü sözün, bugün yağmurluydu ve ben çok özledim seni.. Öylesine hep bunlar..
1000Kitap