Bazen gidecek bir yerim olmuyor benim,bir korkuluk gibi dikilip duruyorum insanların ortasında.Sonra ne oluyorsa oyuncaklarının ortasına bırakılmış bir çocuk gibi,dalgınlığımın perdesi yırtılıveriyor birden;telaşla,benden başka her şeyin yerli yerinde durduğunu anlıyorum,benden başka herkesin kaçırdığım zamanın içini doldurmaya devam ettiğini!