Kvsraksoy

Adına "yaşamak" denen ölümü düşündüm bugün. İçinde olup biten ne varsa ölçüp tarttım. Kursaktaki hevesten geçmişteki pişmanlığa, cehaletten gelen mutluluktan bilgeliğin açlığına.. Anladım ki Anlamadım!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Iki kitap arasında seni çalmaya çalışıyorum. -Eternity and a day
Film
Büyütmeyen acı, israftır. Yahut intihar.
Hayat
Kötülük yapma iradesi elinden alınan birine iyi denilir mi?
Hayat
"Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın."