Kevser Askar

Kevser Askar
@Kvsr_askr
Kötülük kötülükle çoğalıyor. İnsanlar ne kadar kötülüğün ardına düşerlerse, onu o kadar çoğaltıyorlar. Demek ki kötülük kötülükle ortadan kalkmıyor. Peki neyle kalkıyor? Onu şu anda bende bilmiyorum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlar kötülüğü, kötü insanları sürgüne göndererek, zindana atarak, ölümle cezalandırarak yok edeceklerini zannediyor.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Ateşi kıvılcımken söndürmeli, yoksa başa çıkamazsın.
Eğer kötülük yapan yalnız o olsaydı, ortada kötülük diye bir şey kalmazdı. Kötülük tek taraflı olmaz.