O, başta yalnızca sevgiliniz olur sizin.
Sonra zaman ilerledikçe bir bakıyorsunuz, birlikte sohbet ettiğiniz bir arkadaş, dertlerinizi paylaştığınız bir dost, sığındıgınız bir yuva...
O kim?
Zamanla değişiyor, alışıyorsunuz. O sizden bir parça oluyor adeta. Onsuz yapamaz hale geliyorsunuz. Bir bakıyorsunuz üşütme diye koruyan bir anne, korktuğundan arkasına saklanacağın bir abi, koşulsuz güveneceğin bir baba olmuştur.
İnsanlar sizi dışardan yalnızca sevgili sanıyorlar.
Oysa değil.
Siz onun herkesi oluyorsunuz zamanla, o da sizin. Sende benim herkesimsin. 💮