Avagır

Avagır
@Kypkrl·
·
sabitlendi
"Mesele şu ki, yanlış erkekle evlenerek hayatımı berbat etmekten ödüm kopuyor..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her sözcük, sessizlik ve hiçlik üzerinde gereksiz bir lekedir; bırakalım da sessizlik anlatsın."
"Yüreğimi korkak büyütmedim ben Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdir. "
" Eğer ölüm yokluk olsaydı bunca varlık niye? "
" Benim en sadık dostum, kimsenin uğramadığı o derin sessizliktir. "